lunes, 25 de junio de 2018

A Froita en 6º de EI

Na aula de 5 anos  traballouse o consumo de froitas dun xeito  globalizador , centrándonos  básicamente
nas 3 areas que reflicte o currículo de infantil.
Así, na área de Coñecemento de sí mesmo e Autonomía persoal, falamos sobre a importancia do coidado
da saúde , aprendemos que antes de consumir as froitas é necesario laválas , as observamos por dentro e
por fora e vimos como son, percibimos os seus olores e as súas diferentes texturas.


 Na área do Coñecemento do Contorno, aprendimos que a través do consumo de froitas tamén podemos aprender Contidos Matemáticos , así, fixemos actividades de conteo, a través do reparto regular, neste caso de uvas

 
 Por outra banda,  Experimentamos: plantamos  os ósos dos albaricoques que merendamos para comprobar si crece , como serán as súas follas, cánto tempo tardará en medrar……? 

  Na área de Linguaxes: Comunicación e Representación, traballamos: 
  •  actividades de lectoescritura: en gran grupo fixemos unha lista das froitas que probamos 
Un día a froita escollida para esa semana se presentara con sorpresa, intentaremos averiguar cal é polo tacto e con pistas sobre a súa cor. Unha vez adiviñada falamos sobre as súas propiedades e a debuxamos 


  •  Linguaxe plástica a través de dúas obras de arte: a primeira  é a pintura da pintora Brasileña Tarsila do  Amaral: Vendedor de frutas








No hay comentarios:

Publicar un comentario